Razem 263 273 ogłoszeń !
Bezpłatne ogłoszenia, komis, oferty
PL CZ SK DE AT CH FR IT UK US ES HU
OFERUJę
18.08.2017 19:57

Bezpłatne Szkolenie Techniki Sprzedaży

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu przygotować uczestników do kontaktu z klientem. Uczestnicy szkolenia:

• Zapoznają się ze standardami obsługi klienta

• Nauczą się, jak zbudować dobre pierwsze wrażenie i skutecznie komunikować się w biznesie

• Poznają rożne typy klientów i dowiedzą się, jak radzić sobie w interakcjach z każdym z nich

• Przejdą trening wykorzystania różnych technik sprzedaży

• Nauczą się tworzyć atrakcyjne oferty handlowe

• Poznają sposoby pozyskiwania klientów

• Dowiedzą się jak negocjować, by osiągnąć jak najlepszy efekt

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej

i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług – słowa kluczowe w podejściu do Klienta.

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA

Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Kontakt bezpośredni z klientem – analiza obecnych standardów obsługi klienta. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z Klientem.

WYWIERANIE WPŁYWU

Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne

i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie. Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY

Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania. Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART.

SYTUACJE TRUDNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM

Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje – zwroty i słowa kluczowe. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży.

Termin: 26.08.2017, godziny 7-15

Formularz zgłoszenia oraz szczegółowe informacje dostępne na: http://perspecta.pl/category/aktualnosci/

PERSPECTA

Pomorskie Centrum Biznesu

ul. Jaśkowa Dolina 81

80-286 Gdańsk

e-mail: biuro@perspecta.pl

tel: 58 783-89-49

Sprecyzowane informacje do ogłoszenia
Data: 18.08.2017 19:57
Rodzaj ogłoszenia: Oferuję
Numer ogłoszenia: 551393
Rubryka ogłoszenia: Pozostałe usługi
Bezpośrednie dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: PERSPECTA (niezarejestrowany)
Województwo: Cała Polska
E-mail: Aby odpowiedzieć na to ogłoszenie, prosimy użyć poniższego formularza .
Telefon: +48587838949
Web: www.perspecta.pl
Reklama
Formularz do odpowiedzi na ogłoszenie
Pozostałe możliwości i linki
Wyślij ogłoszenie znajomemu na e-mail
Włoż ogłoszenie do schowka, aby porównać z innymi
Zawiadom administratorów o naruszeniu regulaminu, nadużyciu itp.
Pokaż więcej ogłoszeń z sekcji Pozostałe usługi Wzory umów do pobrania
Poleć oraz pokaż ogłoszenie
Możliwości wyróżnienia ogłoszenia
Pozostałe ogłoszenia z sekcji Pozostałe usługi
wyszukiwanie
Logowanie
REKLAMA
© 2003-2010 Hiperogłoszenia (Bezpłatne ogłoszenia, alfabet firm, katalog produktów - wszelkie prawa zastrzeżone)