Razem 251 432 ogłoszeń !
Bezpłatne ogłoszenia, komis, oferty
PL CZ SK DE AT CH FR IT UK US ES HU

Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:

Techniki sprzedaży i obsługa klienta 2 dni

Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:

• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki

• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście

• Wykwalifikowana kadra trenerska

• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia

• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika

• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:

• Prezentacje multimedialne

• Analiza przypadków, case study

• Indywidualne doradztwo

• Gry symulacyjne

• Testy psychologiczne

• Dyskusje, Demonstracje

• Scenki

• Psychodrama

Cel szkolenia:

Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów. Po szkoleniu uczestnicy:

• Znają panujące standardy obsługi klienta

• Potrafią zastosować odpowiednie typy i techniki sprzedaży

• Wykorzystują w praktyce poznane na szkoleniu efektywne metody komunikacji

• Posiadają wiedzę z zakresu pozyskiwania nowych klientów

• Posługują się poznanymi sposobami wywierania wpływu na klienta

Moduły Szkoleniowe:

• Standardy obsługi Klienta (m.in. kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta)

• Komunikacja i autoprezentacja (m.in. skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji, gestykulacja podczas obsługi Klienta, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia).

• Typy Klientów i techniki sprzedaży (m.in. klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania, klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży).

• Tworzenie ofert handlowych (m.in. zasady opracowywania oferty handlowej, kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych, najczęstsze błędy w tworzeniu ofert. Indywidualne opracowywanie ofert handlowych uczestników szkolenia).

• Pozyskiwanie Klienta (m.in. źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama, dopasowanie oferty do Klienta, wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART).

• Wywieranie wpływu na Klienta (m.in. zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie

w kontakcie z Klientem, treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników).

• Negocjacje (m.in. standardy formalne przygotowania negocjacji, negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety, ustalanie celu negocjacji, zalety i wady miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji, typy negocjacji, fazy negocjacji, negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce, indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia).

Termin szkolenia: 14.02.2015 oraz 15.02.2015

Koszt uczestnictwa: 599 PLN

Koszt uczestnictwa zawiera: 2 dni szkoleniowe (w godzinach 8-14 każdego dnia), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Miejsce szkolenia:

PERSPECTA

Pomorskie Centrum Biznesu

ul. Trzy Lipy 3

80-172 Gdańsk

Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte

Kontakt z nami:

PERSPECTA

Pomorskie Centrum Biznesu

ul. Trzy Lipy 3

80-172 Gdańsk

tel.: 58 746-38-41

e-mail.: biuro@perspecta.pl

www.perspecta.pl

Sprecyzowane informacje do ogłoszenia
Data: 08.02.2015 19:23
Rodzaj ogłoszenia: Oferuję
Numer ogłoszenia: 389293
Rubryka ogłoszenia: Pozostałe usługi
Widea (0)
 
Zdjęcia (1)
 
Techniki sprzedaży i obsługa klienta szkolenie 2 dni - Zdjęcie nr 1
Do tego ogłoszenia nie zostało dodane jeszcze video.
Bezpośrednie dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Katarzyna Kocur (niezarejestrowany)
Województwo: Cała Polska
E-mail: Aby odpowiedzieć na to ogłoszenie, prosimy użyć poniższego formularza .
Reklama
Formularz do odpowiedzi na ogłoszenie
Pozostałe możliwości i linki
Wyślij ogłoszenie znajomemu na e-mail
Włoż ogłoszenie do schowka, aby porównać z innymi
Zawiadom administratorów o naruszeniu regulaminu, nadużyciu itp.
Pokaż więcej ogłoszeń z sekcji Pozostałe usługi Wzory umów do pobrania
Poleć oraz pokaż ogłoszenie
Możliwości wyróżnienia ogłoszenia
Pozostałe ogłoszenia z sekcji Pozostałe usługi
wyszukiwanie
Logowanie
REKLAMA
© 2003-2010 Hiperogłoszenia (Bezpłatne ogłoszenia, alfabet firm, katalog produktów - wszelkie prawa zastrzeżone)